هزینه اسباب کشی تبریز

هزینه اسباب کشی تبریز

هزینه اسباب کشی تبریز یکی از دغدغه های شهروندان است و اسباب کشی و حمل و نقل کار بسیار سختی است و شامل مراحل خسته کننده ی بسته بندی و بعد باز کردن وسایل می باشد که تقریبا همه ما از آن گریزان هستیم. جدای ازخستگی و استرس برای بسته بندی و جابه جایی موضوع دیگری هم که در اسباب کشی برای ما مهم است  مسئله مالی و هزینه حمل و نقل است به قول انگلیسی ها با هر 3 باراسباب کشی کردن ضرری معادل یک آتش سوزی به انسان وارد می شود و احتمالا دغدغه همه کسانی است که مجبور به اسباب کشی و یا حمل ونقل وسایل هستند ومی خواهند بدانند هزینه ها چقدر می باشد.

تعیین دقیق هزینه اسباب کشی تبریز امری تخصصی  است در واقع نمی توان گفت قیمت دقیق حمل و نقل اثاثیه چقدر است زیرا شرایط کالاهایی که قرار است جابه جا شود یکسان نیست و به عوامل متعددی بستگی دارد و با توجه به موارد مختلف نرخ کرایه و یا همان هزینه حمل و نقل متفاوت می باشد مثلاهزینه حمل و نقل  بعضی از شرکتهای حمل و نقل بار و اثاثیه برحسب نوع وسایل و دیدن وسایلی که جابه جا می شوند است ویا مثلا بعضی از شرکتهای حمل و نقل برای حمل و نقل 3یا4 ساعت ابتدایی به همراه کارگر و ماشین یک مبلغی را مشخص می کنند و به ازای هر ساعت اضافه کار، هزینه ای جداگانه در نظر می گیرند.

هزینه اسباب کشی تبریز برحسب موارد زیر مبلغ هزینه ها متغیر می باشد:

  • مسافت و فاصله باعث متغیر بودن قیمتها می باشد.
  • نوع ماشینی که برای حمل و نقل بار استفاده می شود مثلا قیمت حمل بار با کامیونتهای مسقف و یا وانت بار و نیسان متفاوت می باشد.
  • تعداد دفعات رفت و آمد ماشین مربوطه. به طور مثال آیا اسباب کشی با یکبار رفت ماشین به اتمام می رسد یا چندین بار
  • تعداد کارگران
  • در بعضی موارد و بارگیری و جابه جایی حمل کالا احتیاج به تجهیزات و امکانات اضافی هست که این خود باعث متغیر بودن هزینه می شود.

توصیه ما:

توصیه ما به شما همشهریان عزیز این است که قبل از اسباب کشی و یا حمل و نقل با کارشناسان مجموعه مشورت کنید تا در زمینه کاهش هزینه ها و حمل و نقلی مطمئن و راحت شما را راهنمایی کنند.

اولویت ما، حفظ منافع شما

با توجه به اینکه این مجموعه قرار دادن منافع شما مشتریان عزیز را در اولویت قرار داده، در همین راستا سعی کرده حمل و نقلی با کمترین قیمت و درعین حال با امنیت بالا جهت جابه جایی سالم وسایل را داشته باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *